Ar nutinka taip, kad dažnai tenka nusivilti Facebook reklama? Išleidžiate daug, bet atgaunate mažai arba apskritai patiriate minusą? O ar suprantate kiek reikia išleisti ir kaip nustatyti kainą? Visa tai šiandien bandysime Jums pateikti suprantamai.

Pirmiausia, prieš leidžiant bet kokią reklamą reikia turėti tvirtą strategiją kaip tai darysite. Aklai judėti būtų kvaila ir neatsakinga, nes pradžioje tikrai prarasite pinigus ir dažniausiai didelius. Todėl derėtų pasinaudoti įrankiais ir iki šiol sukaupta informacija Jūsų Facebook arba Google Analytics profilyje. Jei taip nutiko, kad esate naujas verslas arba tik pradėjote naudoti Facebook arba net neturite Facebook ir Google Analytics savo svetainėje tada Jums reikėtų pradėti analizuoti konkurentų leidžiamą reklamą. Yra daugybė programų, kurios leis Jums tai padaryti ir matyti tikrai geros ir naudingos informacijos. Kaip pvz.: matysite kokioms auditorijoms rodomos reklamos Jūsų tiesioginių konkurentų, kurios reklamos yra efektyvios, kuriems miestams jos leidžiamos ir kokia amžiaus grupė jas mato. Taip bus galima susiaurinti norimą pasiekti auditoriją ir tai padaryti su mažesniu biudžetu. Kodėl mažesniu klausiate? Nes Jūs nebepasieksite nereikalingų klientų, o iškart turėsite galimybę pasiekti savo klientus, kuriems yra įdomi Jūsų prekė ar paslauga.
Tuomet, kai jau žinote kokia auditorija domina Jus, pradėkite kurti savo reklamą, bet nepamirškite prieš tai susidiegti Facebook pixel programos, kad galėtumėte matyti visus pas Jus perkančius klientus ir vėliau jiems daryti „retargetingą“ kitaip tariant juos vėl pasiekti su jiems tinkamesne reklama, kad jie jau šį kartą pas jus pirktų.
Reklamos sukūrimas turi būti susietas su tuo ko norite kaip pvz.: norite srauto į savo svetainę reikėtų rinktis „Traffic“, norite pardavimų „ Conversion „ ir panašiai. Pasirinkus reklamavimo būdą susikurkite pirmąją reklamą ir renkantis biudžetą nepamirškite, kad pradžia turi prasidėti nuo mažų žingsnelių. Pirmiausia mano patarimas sukurti bent 5 reklamas, kurias paleisti 3 dienoms po 5 eur dienai. Taip Jūs galėsite tiksliai išsitestuoti, kuri iš jų veikia geriausiai ir atveda pardavimus, visus šiuos procesus patariu daryti pasirinkus „engagement“, po 3 dienų išjungti visiškai nieko nepardavusius reklamas ir palikti kurios pardavė nors vieną prekę. Tada ją sukurti kaip „conversion“. Ir vėl padaryti 5 eur į dieną, bet jau palikti savaitei. Ir taip pakartoti keletą kartų su visomis reklamomis. Tokiam veiksmui atlikti reikėtų apie 200-300 eurų, kad pilnai išsitestuoti ko norite ir kas parduodama pas Jus. Tokiu planu Jūs galite išsifiltruoti savo auditoriją kuri perka, suprasti dėl ko ji perka ir taip gerinti savo reklamas, pasiekiant aukštą rezultatą. Kaip pvz.: vienas mūsų klientų išleisdamas 50 eur į dieną Facebook reklamai uždirba nuo 200 iki 500 eur apyvartos per dieną. Nes naudojasi mūsų patikrinta strategija. Tai tikriausiai lengva matematika išleisdami 1500 eurų reklamai galite uždirbti 4x tiek ir daugiau, bet tai dar priklauso ir nuo Jūsų produkto/paslaugos. Bet atsakymas vienareikšmiškas jei norite išbandyti Facebook reklamą pirmam mėnesiui Jums reikės išleisti bent 200-300 eurų, kad suprasti kaip ji veikia ir ką daryti. Todėl visada siūlome dirbti su profesionalu priešakyje, bent pirmuosius metus, kad jis Jums suoptimizuotų reklamą taip, kad pasiektumėte maksimaliausią rezultatą. Tai nėra stebuklai, tai tiesiog sunkus darbas, kuris pasiteisina po daugybės valandų darbo ir įgautos patirties. Taip profesionalai moka įžvelgti ar produktas gali būti pelningas Facebook reklamos pagalba ar geriau atsisakyti šio būdo ir rinktis kitą.

Sėkmės kuriant savo Facebook reklamą.
Na, o jei vis dėl to reikia mūsų pagalbos spauskite čia ir pakalbėkime .